neljapäev, 15. märts 2018

Jussike

Kuna olen juba meilile kirju saanud et kas teeksin uue postituse .Pole praegu midagi kirjutanud sest väga midagi muutunud pole , Jussu sööb jälle nüüd ise aga muu meil praegu sama
Uusi sõnu tuleb järjest juurde  aga  muu poolepealt on hetkel kõik endine selle ma pole midagi kirjutanud .
lisasin ka jussust video loodan et hakkab tööle
kui ma pole kirjutanud vahepeal jälle siis võite kirjutada mulle meilile ja vastan heameelega carinakoppell@gmail.com

 Suured Suured tänud little lisotta handmade  kes tegi lastele mega nunnud jänkud 


12 kommentaari:

  1. Nii armas poiss
    Loodan, et kuuleb varsti teie edusammudest.

    VastaKustuta
  2. Mulle tundub, et videos isegi liigutab oma paremat kätt natukene.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaatasin uuesti ja ongi. Pisike Juss on vist paljude hinge pugenud. 😊😊😊

      Kustuta
    2. ja jussu liigutab oma kätt☺️ ta tglt liigutab ennast päris palju juba

      Kustuta
  3. Palju palju jõudu ja head tuju Jussikesele! Kas te tunnete millestki puudust? Kas saame teid kuidagi aidata?

    VastaKustuta
  4. Ammu juba ootasin Jussust uudiseid ja pilte,,,hea on teda rõõmsana näha,,,ja käsi tõesti liigub,,oh oleks ometi, et ta saaks sellest hingamisaparaadist lahti,,kas on ikka lootust,,,millal lähete Venemaale ravile,,ma väga loodan, et ta paraneb....palun ikka uudiseid...olen südames teiega...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hetkel ajame viisa asju ja kui need tehtud siis peale jussi sünnipaeva peaks ara minema

      Kustuta
  5. Niiiii tore on näha, et siiski asjad vaikselt paremuse poole liigivad😊 Mõtlen Jussikese peale väga tihti, et kuidas tal läheb😊 Ja saadan alati head soovid teie poole teele😊

    VastaKustuta
  6. Kui ma seda saadet vaatasin,siis lihtsalt nutsin. Nii valus oli vaadata pisikest niimoodi.
    Ma südamest loodan,et Jussike paraneb kiirelt. Ta nii tubli ja positiivne poiss . ❤️Ja teile kallid Jussikese vanemad, jõudu ja jaksu kõiges. Te olete lihtsalt nii nii armas perekond ��❤️

    VastaKustuta
  7. Palju Jumala õnnistusi teie armsale perele ja Jussikesele paranemist! Hoian teid ikka palves!

    VastaKustuta
  8. Tere,

    Kuhu täpsemalt Venemaal minek on?

    Endal on St.Peterburis palju sugulasi.

    Äkki teil mingi abi seal läheb vaja? Võib olla tõlke?


    VastaKustuta
    Vastused
    1. tere ! hetkel on väike plaanide muutus , kirjutan sellest varsti lahemalt ☺️

      Kustuta

Kolisime jussi blogi facebooki Link siin https://www.facebook.com/Juss-Mathiase-teekond-2331023990453205/?tn-str=k*F